Träning och avgifter  Barn/ungdom

Priser för träningsavgifter för barn och ungdomar (upp till 19 år) i träningsgrupp. Alla i träning måste vara medlemmar. Åldersgrupperna är mellan 7 och 19 år. Vårt primära mål är att lära upp eleverna i alla racketsporter; Tennis, Padel och Bordtennis. Därför är träningar upplagda så att vi delar upp barnen i grupper och de får spela alla sporter under ett träningstillfälle.

Träningsavgiften för barn och ungdomar i träningsgrupp gäller per termin. Termin definieras här som vår/hösttermin gällande inne säsong.

1 timme/vecka: 600 kr

2 timmar/vecka: 1000 kr

3 timmar/vecka: 1400 kr

Träning och avgifter Vuxen

Clinic

För vuxna så har vi  träning som vi kallar för " clinic ".  Man betalar för varje gång man kommer och tränar.

Clinic är en mycket bra metod att introducera och/eller utveckla det befintliga spelkunnandet hos varje individ. 70% av tiden innebär att du har direkt kontakt med racket sporten på ett dynamiskt sätt. 20% av tiden får du tips på hur du omedelbart förbättrar ditt spel. 10% av tiden går åt till att förbättra ditt spel genom dina medspelare.

Racket motion

Denna träningsform är byggd på matcher. Vi värmer upp med olika övningar och sedan delas spelarna upp i singel och dubbel matcher där tränaren ger råd och anvisningar under matcherna. Alla spelarna lär sig något nytt varje gång

En timmes träning, antingen i clinic eller motion, kostar 100 kr/person och faktureras en gång per månad. Normalt så brukar vi träna en till två timmar i veckan, beroende på intresseanmälningar.

Privat träning.

Tränare kostar 250 kr per timme + banhyra. Max 4 st spelare samtidigt.